شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات عطرکده نسیم

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات عطرکده نسیم با به دقت ملاحظه فرمایید.

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی عطرکده نسیم بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

روند مرجوعی کالا

۱- دقت شود در وب سایت عطرکرده نسیم عمده کار ها بدون جعبه می باشند در نتیجه خریدار موظف است توضیحات محصول را به طور کامل قبل از خرید مطالعه کند.
۲- در صورتی که خریدار تشخیص دهد ادکلن خریداری شده (بدون جعبه) اورجینال نمی باشد تنها تا ۲۴ ساعت پس از تحویل جنس، مجاز به عودت محصول می باشد مشروط به اینکه:

الف‌: کالای خریداری شده آسیب ندیده باشد.
ب‌: کالای خریداره شده بیش از حد استفاده نشده باشد.
ج : کلیه هزینه های رفت و برگشت به عهده خریدار می باشد.

این ضمانت تنها شامل ادکلن های بدون جعبه اورجینال می باشد

مدت زمان تحویل

کلیه سفارش ها حد اقل چهار الی پنج روز بعد از واریز ارسال می شود.

روند استرداد وجه

بعد از مرجوع شدن کلا و تحویل کالا به عطر کده نسیم، وجه مورد نظر طی ۲۴ ساعت به شماره حساب اعلام شده از طرف مشتری واریز خواهد شد. دقت شود هزینه ها رفت و برگشت به عهده خریدار می باشد.

سایر شرایط

در سفارش های تهران که محصول با پیک ارسال می شود خریدار موظف است پیش از تحویل جنس از پیک, از سلامت آن اطمینان حاصل کند در غیر اینصورت عطرکده نسیم مسئولیتی در قبال عدم سلامت محصول بر عهده نخواهد داشت.

با توجه به بسته بندی مستحکم و استاندارد عطر کده نسیم و اینکه پست مبدا به هیچ عنوان عطر و ادکلن شکسته و یا حتی دارای نشتی را به منظور پست کردن نمی پذیرد، در صورتی که بسته ارسالی به شهر های غیر از تهران، توسط پست صورت می گیرد، ادکلن شکسته و یا آسیب دیده تحویل گردد پست مقصد مسئول می باشد و عطرکده مسئولیتی ندارد، و مسئول این امر به عهده پست مقصد می باشد.

تستر ها و ادکلن های جیبی موجود در سایت اورجینال نیستند و به هیچ عنوان پس گرفته نمی شوند. (خریدار موظف است توضیحات محصول را به طور کامل قبل از خرید مطالعه کند.)

کلیه محصولاتی که مقصد آنها تهران است توسط الو پیک ارسال می شوند. از طرفی توجه داشته باشید که نرخ ارسال الو پیک در ساعات و روزهای مختلف متفاوت است و الزاما یکسان نیست.

شرایط پرداخت اقساطی

در حال حاضر دو حالت پرداخت قسطی به صورت هفتگی و ماهانه برای اکثر محصولات در نظر گرفته شده است که شما میتوانید با انتخاب هریک و پرداخت قسط ها در زمان های تعیین شده محصول را خریداری کنید.

دقت شود بعد از پرداخت آخرین قسط محصول برای شما ارسال خواهد شد.

مزیت خرید قسطی

به صورت کلی توصیه می شود که محصولات به صورت پرداخت کامل خریداری شود اما با توجه به وضع اقتصاد کشور و هزینه بالا برای برخی از ادکلن ها در صورتی که توان پرداخت کامل ادکلن را ندارید پرداخت قسطی این مزیت را دارد که شما محصول را با نرخ روز تهیه کنید و بعد از پرداخت اولین قسط محصول شما به نام شما با قیمت امروز در انبار نگهداری خواهد شد تا در زمان پرداخت آخرین قسط برای شما ارسال شود. با توجه به نرخ تورم و افزایش روز به روز قیمت ها این گزینه در بسیاری از موارد موثر و مفید خواهد بود.

دقت شود در وب سایت عطرکرده نسیم عمده کار ها بدون جعبه می باشند در نتیجه خریدار موظف است توضیحات محصول را به طور کامل قبل از خرید مطالعه کند.

کلیه سفارش ها حد اقل دو الی سه روز بعد از واریز ارسال می شود.